De bare elsker den plassen🥰


Rart bilde? Inneplanter og trær i skjønn forening. Eller? Jeg gikk utafor husets vegger og knipset et bilde mot det ene stuevinduet mitt. Og der ser du verden både foran og bak meg. Det er helt riktig at både orkidéen, Buddhaen og de grønne vekstene står innafor vinduet på spisestuebordet mitt. Men så er det speilbilde av skog, hekk og andre trær bak meg. Vart faktisk litt stilig.
Så har jeg tatt to bilder inne også, som jeg viser under her.
Dette vart fredagsmorgenens enkle bidrag på bloggen min.
♦️
Jeg er egentlig ganske fornøyd med løsningen jeg fant for plassering av disse plantene. For det første viser det seg at de trives veldig godt i dette nordvestvendte vinduet. For det andre er det koselig for meg å ha dem rett fram i synsfeltet når jeg sitter i sofaen. Og for det tredje gir de faktisk litt skjerm mot innsyn. Det siste er ikke veldig viktig, for ikke mange som passerer utafor der i løpet av en dag.
Om kvelden når det blir mørkt drar jeg opp plisségardina uansett.


Heldige meg, men farlig for hunder og katter
Fram fra bunnen av skuffen

4 kommentarer
    1. For noen fine planter og blomster. De trives og det ser man jo! Sikkert nok lys, men ikke for mye!
      Og det ble fine bilder! Koselig med planter og blomster inne! Nå som sommeren er borte for denne gang og vi sitter mer inne og nyter innesysler! Vakkert! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg