Den fine øyesminken min i collage…..

Reklame | Bare Minerals

Jeg mener at jeg skrev et innlegg en gang om øyesminken jeg kjøpte da jeg var hos en ny frisør i Oslo. Det var ikke bare frisør der. Hun som klipte meg hadde også greie på makeup, og hun sminket meg og ga meg råd.

Jeg nevnte for henne at de få gangene jeg brukte øyeskyggen jeg hadde hjemme, begynte tårene å renne, eller det svidde i øynene. Jeg hadde brukt av den da jeg var hos henne, mener jeg å huske. Det var derfor vi kom inn på temaet.

Jeg måtte forklare at øynene rant pga irritasjon og ikke av sorg 😉

Så ballet det på seg da, med sminking og informasjon om produkter.
Jeg måtte bruke mineral-øyeskygge.
Og det kjøpte jeg.

Hadde nok klart meg med  “5 in 1” (som du ser på bildet), for den er enkel å påføre og fungerer både som primer og øyeskygge.

Øyeskyggene i esken bruker jeg mer sjeldent, men de legges da utenpå den førstnevnte. Primeren gjør da at ikke øyeskyggen skal svette bort/kladde seg i løpet av dagen.

Jeg er veldig fornøyd, så dette var en grei handel. “5 in 1” har jeg kjøpt inn igjen senere fra nettbutikk.

Og nå oppdaget jeg at den kan skaffes vi nettbutikk som er knyttet til Metapic-systemet til Blogg.no også! Så da laget jeg en collage av de 2 produktene der inne som jeg selv har. Hvis du klikker på bildene, får du mer informasjon.

 

Og HER er det tidligere innlegget angående sminke som jeg lovet deg.

 

Bare Minerals//Bare Minerals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg