Den rosa dagen, Nr.1😜

 

Rosa dyne som jakke i Frodiths fargeutfordring
Den rosa klesutfordringen

Den fĂžrste dagen er ROSA i klesutfordringen.

Og det ble i ordets rette forstand en skikkelig utfordring. Ganske flaut faktisk. Se pÄ resultatet, da!
💋
Jeg visste pÄ forhÄnd at jeg ikke hadde rosa klÊr, sÄ det var ingen hensikt Ä sjekke klesskapet. Men jeg tok altsÄ likevel utfordringen, og hÄpet. Jeg har ei rosa dyne i skapet. Reservedyne. Som tenkt, sÄ gjort. Se bare pÄ bildet.

Men hva i all verden er denne utfordringen?

Joda, bloggerkollega FRODITH har gitt oss andre en sommerutfordring. Du kan klikke pÄ den blÄ linken over her, sÄ ser du innlegget hennes.
Det dreier seg kort fortalt om at vi skal ifÞre oss klÊr i forskjellige farger og ta  bilder av oss sjÞl. Og ikke minst skal vi blogge om det. Slik jeg er i gang med nÄ.
💋
Bare det Ä ta selfie er litt plagsomt for meg. Men
.vi har fÄtt lov til Ä hente bilder fra arkivet. Supert. Jeg HAR nemlig slike bilder, for var med pÄ en lignende bloggutfordring fra Frodith et tidligere Är. SÄ fÄr vi sjÄ Ässen det bÊrer i veg. NÄ starta det altsÄ med ROSA. FÞlg med videre, for det kommer flere farger etter hvert
..

Er du glad i rosa?

12 kommentarer

Siste innlegg