Den sjette….SMAK

Den sjette…..smak? Jeg tenker ikke på sanser egentlig, som i de seks sanser. Det er bare at den sjette utfordringen i «Frodiths lille januarmoro» er ordet SMAK. Og det skal presenteres i form av et bilde. Å ta bilde av smak?  Nei. Det er usynlig. Men det må da kunne tolkes på en eller annen måte?
♦️
Jeg skriver og tenker samtidig, og når jeg er ferdig med det, kan jeg forhåpentligvis presentere et bilde for deg som gir mening, og som blir godtatt av Frodith. Vet at hun gjør det, for er meget fleksibel og snill den dama.
♦️
Skulle helst ta nye bilder, men er visst lov å rote i arkivet. Gjorde det jeg nå. Da vart det krøllebølle puddel-Barney som smaker på svartsurbær en augustdag. Han elsker svartsurbær, og plukker dem sjøl, som du ser på det nederste bildet.

Januarutfordring fra Frodith
Klarte jeg å lage en snømann til Frodith?

14 kommentarer

Siste innlegg