Den sjuende dagen og kulde

Det passer jo bra må jeg si. Dagens tema i Frodiths januarutfordring er KULDE. God timing. Veldig kaldt her for tida, i hvertfall sett i forhold til normalen på disse trakter.
En annen ting er sprengkulda på Finnmarksvidda. Rimelig mye verre. Men så klart gjør fuktig luft og av og til vinddrag følelsen av kulde verre her enn i tørrere innlandsklima.
Bilde som viser kulde kan være utfordrende, for må ta av meg votta for å knipse. Men fikk det til. Jeg kan jo ikke bevise at det er kaldt på bildene, men noen faktorer kan gi indikasjon på at det var hustrig på de nødvendige turene med Barney. Her fra en av dem. Minus 20 grader på morrakvisten. Og med bevis i form av bilder og punkter, ser jeg meg ferdig med Frodiths dagsoppdrag KULDE 🙋🏼‍♀️🥶

 

14 kommentarer

Siste innlegg