Den var vanskelig….

Flaks er dagens tema i Frodiths lille januarmoro. Slettes ikke lett. Hm….Men samtidig lett, for kan ha to betydninger. Å flakse og å ha flaks. Hvilken betydning velger jeg?
Går for begge. Velger dette bildet av spurveugla som landa på terrassen min i august i forfjor. Hørte et skikkelig smell og sjekket. Da satt denne skjønnheten forskremt utafor terrassedøra mi og så på meg. Og den satt der lenge, så jeg vart litt engstelig for den. Men etter hvert FLAKSA den av gårde. Og jeg vil også si at den hadde skikkelig FLAKS som kom seg fra krasjet i tilsynelatende god form.
Der hadde jeg plutselig oppfylt oppdraget fra Frodith i dag også.
Under bildet får du en link til det blogginnlegget jeg skrev den gangen i august.


Om fugl og utfordring
Frodiths lille januarmoro.

10 kommentarer

Siste innlegg