Der, vettu….like artig hver gang….


Endelig. Rare greier. Like spennende og fint hver vår. Levd i mangfoldige 10-år og likevel utrolig fascinerende hver gang. Det er «museører» på bjørka…..og andre trær.
Var sikkert slik i går også kanskje, men i dag skinte sola så vakkert på morgenturen vår i skogen, at jeg la spesielt merke til det.
Faktisk litt større enn «museører»også de nye bladene. Men alle raklene med pollen bidrar nok også til fargespillet.
Jeg er for det første glad for at jeg IKKE er allergisk mot pollen, og for det andre at jeg har evnen til å ha så stor glede av disse årlig gjentagende prosessene i naturen. Jippi.
De små gleder i livet skal man ikke kimse av. Jeg har mange sånne fine øyeblikk heldigvis, hvor jeg virkelig setter pris på disse «bagatellene».
Det beriker livet mitt…….

4 kommentarer
    1. Utrolig vakkert og man blir like begeistret hvert eneste år, jeg jubler altså når det grønnes slik.
      Men i år er det masse pollen og jeg merker jeg sliter litt dette året, med snue og kløe og alt det der. Men det varer jo ikke lenge..Men du så vakkert altså.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg