Det bør inspirere og i hvert fall imponere☺️

I går vart det mye idrett for meg. Store prestasjoner på mange plan. Må skynde meg å si at jeg sjøl absolutt ikke bidro med så mye annet enn å sjå på at andre svetta.
Først satte jeg telefonen på vekking klokka halv åtte. Ting måtte ordnes før viktige ting skulle skje. Barney måtte blant annet få morgenturen sin. Så bar det av gårde til første økta. Som tilskuer og del av en heiagjeng. Det var endelig blitt Eldste barnebarn sin tur til å spille kamper i Norway Cup. 4 kamper a 15 minutter vart det før klokka var 11.
Kan vel sies å være dårlig trent når jeg blir sliten i huet og beina av å stå stille og heie på 9-åringer som spiller 5-er-fotball på Ekebergsletta en lørdags formiddag.

Etter disse kampene var det 3 timers pause.

Da tusla jeg den korte veien hjemover til puddelen som hadde passa huset mens jeg var borte.
Kokte meg en kaffekopp, spiste litt og satte meg med bena høyt. Gikk en liten luftetur med  Barney og fant ut at jeg faktisk var trøtt fordi jeg hadde stått opp for tidlig. Slokna tvert og sov en halv time.

Da var jeg klar for nye kamper, og tusla oppover igjen. Men denne gangen tok jeg med meg en gammel 70-talls campingstol som jeg har liggende i bilen.
Det skal jeg si var et lurt trekk. For jammen vart det behagelig å SITTE på sidelinja å heie på gutta. Klarte meg derfor bra gjennom 3 nye kamper, og rakk til og med å trøkke i meg en iskrem under veis. Mange kiosker oppå sletta under Norway Cup, vettu.
♦️
Er vel alderen som tynger kanskje, når jeg blir så utlada av så lite? Eller kanskje lurt å starte treningsregimet igjen?
Mye inntrykk, da, så kanskje forståelig denne slitenheta. Men nesten null trening. Kun spaserturene tur-retur hjemme og sletta, samt mellom banene. Tror kanskje at jeg skal la meg inspirere av alle disse sprekingene jeg bare sitter og ser på, og starte med egen trening igjen. I morra. Har jo opplegget klart.
♦️
Ikke bare smågutta på fotballaget KÅFFA (egentlig KFUM-kameratene) som imponerte i går. Det var en større gutt i nærheten som også imponerte stort. Og ikke bare litt stort heller. Han vant OL- gull i Paris, i 10-kamp. En fantastisk idrettsgren, eller rettere sagt 10 grener. Markus Rooth fra Lambertseter. Grattis🎉

6 kommentarer
    1. Det kan være veldig slitsomt å være tilskuer også, og da var det nok et smart trekk med stol til de siste kampene 💺 Jeg har faktisk ikke sett noen OL sendinger, men leste på nyhetene at Martin Rooth hadde tatt gull. Så fantastisk 🥰
      Ønsker deg en fin søndag, tross regnvær 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg