Det eksploderte…….

Jeg må bare vise litt av eksplosjonen i nærområdet mitt nå. Det er sikkert bortimot slik hos deg også. Men jeg blir altså like sjokkert hvert år når dette skjer. Akkurat som om jeg har glemt hvor fantastisk det egentlig er med denne våren. Det kom vel kanskje ekstra eksplosivt i år på grunn av at det plutselig vart varmt for noen dager siden. Og bildene er også tatt for noen dager siden. Så nå har det «eksplodert» enda mer i naturen der ute.
♦️
Det er bare vidunderlig vakkert å gå turene med Barney i skogen for tida. Blomster og løv og fuglekvitter.
Da vi gikk på lørdagsmorgenturen vår her om dagen, så jeg det ikke…..
Kirsebærblomstene på treet ved inngangen til skogen var ikke der, og ikke hadde jeg forventet det heller. Men da vi gikk på samme sted på ettermiddagen, var det fullt av blomster👇👇👇


Og de små stemorsblomstene på enga ved inngangen til skogen👆👆👆
For ikke å snakke om magnoliatreet på eiendommen vår.
Utrolig vakkert👇👇👇


Blomstertepper nå
Måtte bare

6 kommentarer

Siste innlegg