Det finnes briller…..

Jeg var hos øyelegen i går. Det kan du lese om HER.

Inne på kontoret til legen hang det en liten plakat på veggen med påskriften:

Det finnes briller for langsynte og nærsynte, men ikke for trangsynte og kortsynte…”

Det var såpass treffsikkert og morsomt at jeg rett og slett måtte lage et mini-blogginnlegg om nettopp denne påstanden.

Nå tok jeg ikke bilde av den, for legen satt ved siden av meg, og jeg syntes ikke det tok seg ut å ta bilde der og da.

Så da får det bli nok med det som hang på venteværelset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg