Det lønner seg å blogge…..🤗

For noen lønner det seg sikkert MYE å blogge. For min egen del blir det som jeg pleier å si: nok til en kaffe latte i måneden. Det uttrykket  har jeg snappa fra Solliv sin blogg.
Men det kan faktisk lønne seg på andre måter.
Her om dagen ringte det på døra mi. Hender at det gjør det innimellom. Denne gangen var det Nabo R som sto der…med ei bok i hånda.
Jeg så hva det var. «Å vanne blomster om kvelden».
Før hun rakk å si noe, utbrøt jeg:
«Du har lest blogginnlegget mitt!»
Det var den dagen jeg publiserte innlegget om den siste boka jeg leste i forbindelse med bokringen jeg deltar i. Der diskuterte vi boka av Valérie Perrin som heter «Glemt på en søndag»
Hun har også skrevet den mer kjente boka «Å vanne blomster om kvelden».
På slutten av blogginnlegget skrev jeg som følger:
«Jeg har dessverre ikke lest hennes suksessroman «Å vanne blomster om kvelden», men den skal jeg få tak i på en eller annen måte…..og lese.
Låne på biblioteket, låne av en nabo….eller rett og slett kjøpe.
Denne boka her lånte jeg av en nabo forresten……»
Så da sto altså den hyggelige naboen min på trammen med boka «Å vanne blomster om kvelden» i hånda. Og jeg skjønte at hun hadde lest blogginnlegget mitt. Hun leser vanligvis bloggen min. Det har jeg forstått tidligere også. Veldig hyggelig med trofaste lesere.
Så da forstår du hvorfor det lønner seg å blogge😅
Det relaterte innlegget om sjølve bokringkvelden kan du lese her:
Jeg har det vel ikke så verst?

18 kommentarer

Siste innlegg