Det perfekte fotolyset?


Moro å fotografere.

Jeg er kun en amatør, men synes likevel det er morsomt.
Etter at jeg begynte å blogge igjen i desember, har jeg funnet ut at jeg må ta flere bilder.

Kan ikke blogge uten å ha med bilder. Synes det blir litt stusselig ellers.
Noen ganger bruker jeg gamle bilder fra arkivet, men det beste er ferske bilder som er relatert til teksten og temaet.

Telefonen har jeg alltid med meg, og der er kameraet mitt også.
Det er dette jeg bruker nå for tida.
Har et «ordentlig» kamera også, men det har jeg ikke brukt på en stund.

Hva slags kamera bruker du?

Lyset er viktig.

Leste en gang at de beste naturbildene får jeg ved soloppgang og solnedgang.
Det er jeg faktisk enig i.
De to bildene jeg viser her er tatt ved soloppgang.

Tror jeg skal ta meg tid til å lese litt mer om fotografering.
Kanskje se på YouTube også….
Sikkert noen bra instruksjonsfilmer der….

Så får vi sjå om bildene blir bedre etter hvert🤗

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Vakre bilder – og lyset er innmari viktig! Jeg tar også mest bilder med mobilen – en Samsung S20. Har dessuten et speilløst Nikon-kamera! Det er morsomt å ta bilder med kamera – må tenke litt mer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg