Det vart helt tilfeldig blått og gult….

Ut å plukke blomster på oppdrag.
Tvangsplukking?
På en måte, for hadde fått i oppdrag av en medblogger å lage et innlegg som krevde det:

UTIFRILUFT – En bukett av sol og sommer.
Det var ikke det verste oppdraget jeg har blitt utsatt for. Faktisk bare koselig.
Jeg skulle plukke en bukett med blomster som jeg skulle presentere på bloggen min.
Og her ser du at oppdraget er utført.
Nå vet ikke du om denne buketten er fersk, for kunne fort ha vært et arkivbilde eller et stjålet bilde.
Men neida, dette er utført på ordentlig og ærlig vis.

På morgenturen med Barney i dag plukka jeg en liten blomsterbukett.
Fant litt her og der borti enga her, og da jeg satte det sammen, vart det slik.
Ikke store buketten, men en bukett vil jeg faktisk kalle det.

At den vart gul og blå er vel en tilfeldighet, for raska med meg det første jeg fant.
Er kanskje mye lilla, blå og gule blomster?

Assosiasjon både til mitt siste ferieland Sverige, Storhamar idrettslag på Hamar der jeg kommer fra og Bækkelaget Sportsklubb som befinner seg i mitt nåværende nærområde.
Mye rart som rører seg oppi huet på denne bloggeren, si…😅

10 kommentarer

Siste innlegg