Det vart ikke slik i år

Nå skal du høre.
Det vart ikke slik i år.
For det var overskya og snøvær.
Mye snøvær.
Sola så jeg ikke.
Og mye mer snø på bakken var det
Sjøl om det var snø denne dagen for 1 år sida også.
Slik du ser det på bildet jeg tok da.
Her er det jeg skrev den 28.januar 2023:
♦️
«Opp til denne solnedgangen «vår» er det bare 5 minutter å gå.

Du ser indre Oslofjord med øyer.
Og Nesoddtangen bak øyene til venstre.
Vakkert oppå der.
Dette var i halvfemtida på fredag.
Så godt at det blir senere mørkt.
Koseligere å gå luftetur med Barney i dagslys.

Dagen har blitt 1 time og 45 minutter lengre siden vintersolverv 21.desember.

Jeg takler alle årstider veldig bra.
Ingen depresjon eller tungsinn på grunn av det.
Heldigvis.
Takler også holka jeg må pigge meg fram på for å komme opp til utsikten.

Men veldig godt med mer dagslys.
Sjøl om det er koselig inne når det er mørkt.

Etter hvert vil alle 3 daglige lufteturer med Barney foregå i dagslys.
På det mørkeste er det 2 turer i mørket og 1 i dagslys.»

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg