Detta var da skikkelig stas🤩

Jeg plasserte meg i sofakroken på lørdagskvelden, for mye bra å sjå på. Valgte TV2 med finale i Kompani Lauritzen, etterfulgt av Gullruten fra Grieghallen i Bergen.
Var litt spent på Gullruten, for The Voice var nominert i kategorien Beste underholdningsprogram. Så klart at jeg hadde dette som favoritt, partisk og absolutt inhabil, som jeg er i denne sammenheng, da dattera er programleder for The Voice.
Det endte som jeg håpte. De vant prisen. Der var altså min Datter Siri og mentor Jarle Bernhoft til stede sammen med folk fra produksjonen i ITW, for å motta prisen. Du ser dem på bildene. Det vart litt bildespam her😜
Tok skjermbilder av TV-sendinga.
Jeg beklager at jeg ikke nevner alle de andre fine gullrutevinnerne, men det kan du sikkert få med deg ved å Google litt☺️
Av naturlige, egoistiske grunner vart dette i fokus for meg denne kvelden….
PS:
Det er fortsatt igjen 3 direktesendinger av denne sesongens The Voice når dette skrives.
Og nederst på sida har jeg satt inn link til innlegget om da jeg var publikum på The Voice nå på fredag….


Plutselig bestemt

6 kommentarer
    1. Nydelig,jordnær datter du har Gunn!🤩 Vi sitter spikret foran TV på fredagskvelden😂

    2. Ah s du er mammaen til Siri? Jeg satt faktisk å tenkte på deg da jeg så Gullruten og måtte inn å sjekke navnet ditt bak bloggnavnet for å se om jeg husket rett. Det er jo ikke så vanlig navn.

      Gratulerer! Du må være kjempestolt. HiN har jo gjort mye bra hun da❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg