Dette forplikter. Nå har jeg sagt det🤗

Der, ja…..nå setter jeg press på meg sjøl. Kjøpte meg skisko, staver og smørning i dag. Hadde jeg ikke slikt fra før da? Er jo nesten født med ski på beina jeg som andre nordmenn. Og kan å gå på ski, sånn type vanlig turgåing dann og vann. Har blitt bare dann og vann de siste åra.
Veldig dårlig unnskyldning, men har som oftest vært enklere å gå på beina sammen med puddelen Barney. Så skia har hatt pause noen år. Stått i boden sammen med skoa og stavene og vart også med på flyttelasset til Oslo i 2020. Tok ikke skade av det….inntil oversvømmelsen i kjelleren i august i fjor.
Med en og en halv meter vann i kjellerboden vart ski og staver «vaska» og skoa drukna. Enda en unnskyldning til ikke å gå på ski. Men så skjedde det noe som jeg skrev om i et annet innlegg:
En litt koko skihistorie.
Helt utrolig snålt, men nå har jeg fullbyrdet det som vart spådd i det innlegget. Kjøpt meg nye skisko, staver og skismurning. Skia kan du lese om bak linken.
Som jeg skriver, så skjedde dette innkjøpet i dag, og har det skjedd noe, eller kommer det til å skje noe med det første….eller blir det pause på noen år igjen?
Jeg gir deg en foreløpig rapport i morgen😉
Litt vel optimistisk kanskje?

2 kommentarer
    1. Ja vi er jo nesten fødde med ski på beina -D Her i huset er det også investert i ski og sko…. så turer skal det bli! Vinteren er lang og vakker ennå ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg