Litt vel optimistisk kanskje…..


Kanskje ikke det lureste tidspunktet å selge vinterutstyr på nå? Men det er i hvert fall ikke det verste. For det må vel nesten være om våren. Det passer bra for meg nå uansett, for jeg måtte rydde ut alt fra kjellerboden, og hvor skal jeg gjøre av ting?
Hadde heldigvis ikke veldig mye nedi der. En god del vart ødelagt også, så det har blitt kasta. Får forhåpentligvis litt erstatning for det fra forsikringsselskapet. Men så tenkte jeg at skia og sparken kanskje kan selges på Finn.no hvis jeg får litt for det. Beklageligvis har jeg ikke brukt noen av dem på flere år. Så hvorfor beholde?
♦️
Skiskoa gikk nå fløyten nedi der. Prøvde å vaske og tørke dem, men det skar seg. Lukta så vondt på badet etter hvert at jeg rett og slett slengte dem oppi søppelcontaineren utpå plassen her i går.
Hvis jeg skulle få veldig behov for skigåing og sparking etter hvert, får jeg heller kjøpe meg nytt, eller gammelt på Finn.no☺️
Fryktelig mye søppel.
Tjene litt penger kanskje?

4 kommentarer
    1. Sikkert andre som kan ha nytte av det. Mange setter jo ut en spark i advent med pynt av alle slag. Ikke alle steder får jo sparkføre. Det samme med ski. Lykke til 🙂

      1. Kanskje meiene kunne få hjul, ja😅 Hvis jeg ikke får solgt den, kan det jo hende at jeg bruker den i vinter. Har ingen bod, så må stå ute uansett. Lettere å bruke da😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg