Dette lærte jeg på fotokurset

Barney er litt av hvert. Bloggstjerne, fotomodell, mammas venn på tur og hjemme, litt krøllebølle og veldig søt🐩😅

Vi har bodd sammen i over 8 år, og trives godt i hverandres selskap. Nå har ikke han stor mulighet til å fortelle meg hvordan han egentlig har det, men kroppsspråket og vitaliteten tyder på at han ikke har det så verst. Dessuten er han rimelig avhengig av meg for å få i seg mat og vann, samt komme seg ut på turene sine. Han hadde sikkert satt enda mer pris på å få ta seg en tur ut i det fri for seg sjøl, men det går nå bare ikke. Så det har han blitt vant til.
🌺
Det har seg slik at jeg meldte meg på et mobilkamerafotokurs for noen uker siden. Koster en fast, overkommelig sum i måneden, og jeg får ukentlige tips så lenge jeg er med. Godt å vite at jeg kan melde meg ut når jeg vil. Hittil har jeg vært veldig fornøyd. Noe av det grunnleggende som har kommet hittil, viste jeg litt om fra før, men kjekt med oppfriskning.
🌺
En ting jeg ikke kunne fra før, kommer nå. Da jeg først fikk tipset, skjønte jeg jo at det er logisk, og  type «at jeg ikke har tenkt på det før». Det går rett og slett ut på at jeg holder telefonen opp ned når jeg tar bilde. Da kommer kameralinsene nederst. Du ser eksempel på bildene her. Hvis jeg skulle ha tatt  de samme bildene ved å holde telefonen i «normal» posisjon med kameralinsene øverst, måtte jeg ha lagt meg ned på graset. Det blir for heftig for a mor.
🌺
Og du ser resultatet. Vart en litt mer spennende vinkling på bildet av fotomodellen og bloggstjerna Barney.
Har du prøvd dette når du tar bilder med mobilkameraet?

 

12 kommentarer
    1. Kjempefine og herlige bilder av godgutten Barney 💙😊

      Man lærer alltid mye av sine kjæledyr gjennom årens løp, og det har jeg selv gjort med kattene mine også. Det er det som gjør det så unikt å ha dyr 😍

      Så interessant med mobilkamerakurs. Det skulle jeg hatt bruk for. Har hørt en ting som jeg fikk tips om. Det var når man tar bilder av dyr skal man ned på dyrets nivå. Slik du har fått til med Barney.

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ja, det tipset plukket jeg opp for en stund siden. Og det bruker jeg ofte. Blir en annen vinkel, og følelse i bildet 😀
      Kjekt med slike kurs 🙂
      Fine bilder av Barney!😍

    3. Takk for tips, aldri prøvde dette før.
      Men jeg tror jeg leste om det på Vera Lynn sin blogg for et par år siden. Det var opp ned og speilvending..
      Men det ble aldri brukt hos meg dessverre..
      Jeg kryper ned og ligger flat.
      Jeg glemmer lissom å praktisere sånt jeg. Det ble veldig fine bilder hos deg.

    4. Flotte bilder av Barney. Jeg kan ikke legge meg ned, da kommer jeg meg ikke opp igjen. Bruker mobilen mye, og har lært meg litt. Tok bilde av nordlyset og det ble ganske bra. Skal gå over til en nyere versjon av iPhone, slik at jeg får 5G.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg