Drista meg til noe nytt…….og spennende🤩

Reklame | CURLI

Jeg har aldri prøvd å skaffe meg reklame på bloggen. Der er kun de som Blogg.no setter inn fordi dette er en bloggplattform hvor det er gratis å blogge. De skal jo også tjene penger. Og da kan det bli ganske varierte og spesielle reklamer.
Nok om det.
Her om dagen fikk jeg en henvendelse via Meta fra et firma som ville tilby meg å reklamere for et spesielt produkt.
Blir alltid litt skeptisk til slikt, men jeg sjekka ut hjemmesida og fant ut at det faktisk er et seriøst firma.
Jeg har også alltid tenkt at hvis jeg noen gang skulle komme til å reklamere for produkter, måtte det bli noe jeg kunne stå inne for sjøl.
Noe som er relevant for mitt liv….og min blogg, og noe jeg altså kan forsvare å reklamere for.
♦️
Etter nøye vurdering bestemte jeg meg for å si ja, for dette produktet kan jeg gå god for uten problem.
Og litt stas å ha fått min første affiliate-avtale også.
En må ha et visst antall lesere på bloggen for i det hele tatt å være interessant for firmaer i så måte, tror jeg.
Nå spørs det om jeg har nok til at det blir massesalg av dette produktet, men artig å teste det ut……
♦️
Hva det er jeg skal vise dere?
Firmaet heter CURLI.
og deres nyeste produkt heter CURLI AeroFlow.
Det er er kraftig hårføner som får mange gode tilbakemeldinger. Jeg setter inn noen linker nederst som viser noe av dette.
Ved å kjøpe den via hjemmesida til CURLI og bruke rabattkode gunn10, får du 10% rabatt på ditt kjøp. Her er linken til handel: CURLI AeroFlow
♦️
Dette gjelder forøvrig også alle andre produkter du finner på siden til CURLI, hvis du bruker linken over her.
Altså bruke rabattkode gunn10 og få 10% rabatt.
♦️
Her har du noen linker til sider med mer info om CURLI AeroFlow hårføner.
Hvilken hårføner er best i test?
Beste tester.
Din Guide test
♦️
På nettsida til CURLY står det:
«Med sitt rekordlave lydnivå, er CURLY AeroFlow like stille som den er kraftig, og gir deg en unik stylingopplevelse uten støy. Velg blant et bredt spekter av temperatur- og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for ditt hår. Utforsk de integrerte ekstrafunksjonene og løft din styling til nye høyder med markedets kraftigste hårføner!»

Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow.

6 kommentarer

Siste innlegg