En annen blogger overrasket meg😅


Fikk brev i postkassa i gÄr. Det er ikke sÄ ofte nÄ for tida. SÄ ekstra artig.
Hva kunne det vÊre? Konvolutten var tjukk ogsÄ!
Spennende. Sto ikke avsender pÄ baksida.
MÄtte Äpne for Ä sjÄ hvem det var fra. Ekstra spennende.


Og der, vettu
.Ă„penbarte det seg et koselig brev
. og to dingser som jeg med en gang ikke skjĂžnte hva varđŸ«Ł
Gummikopper fra Vikafjell.
♊
Hjertelig tusen takk til Margrethe med bloggen UTIFRILUFT đŸ™đŸ»đŸ‘đŸ„°
Her er linken til bloggen  UTIFRILUFTÂ đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž


Og vet du hva, Margrethe

 og dere andre?
SjĂžl om jeg var uforskammet treg i tankegangen angĂ„ende disse gavene, fant jeg det ut helt sjĂžl etter ei stund😅
Det er jo bare Ă„ brette opp kanten, og vipps sĂ„ er det to veldig fine og praktiske turkopper med hank👍


Det mÄ ogsÄ nevnes at jeg mottok denne gaven som takk for et bilde jeg sendte henne angÄende en utfordring hun hadde pÄ bloggen sin.
Men det har du sikkert allerede funnet ut av sjĂžl ved Ă„ lese pĂ„ det gule kortetđŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž

 

10 kommentarer
    1. SĂ„ koselig at du gaven, Gunn! <3 men – jeg mĂ„ bare spĂžrre – fikk du to kopper? Sto de inni hverandre, eller? NĂ„ kan jo du og Barney ha en hver pĂ„ turen! 🙂 til kakao – og til vann! Klem <3

      1. Tusen takk til degđŸ™đŸ» Jeg fikk 2 kopper, ja. Mener at de lĂ„ ved siden av hverandre, men husker ikke heltđŸ€—Barney og jeg hver vĂ„r kopp👏 Supert. Takk igjen😀

    2. Leste innlegget ditt i dag tidlig om tipset med Ă„ fĂ„ rett fasong pĂ„ turkoppen! Takk for det 🙂 Var ikke sĂ„nn veldig opplagt, sĂ„ herlig at du lĂžste det 🙂 Koselig med to kopper – en til deg og en til hunden din nĂ„r dere er ute pĂ„ tur og vil ha en rast sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg