En filmblogg vart det i dag

Arkivbilde fra 2019, da jeg var «besatt» av den franske serien «Le bureau» på TV.

I dag er det Filmhjerte som får litt oppmerksomhet på bloggen min. Aldri vært innom den bloggen tidligere, jeg.
Oppdager stadig nye blogger. Alle står jo på Topp100-lista til Blogg.no, men rekker ikke å besøke alle, og det blir som regel enkelte faste blogger jeg er innom hver dag. Ikke alltid jeg tar meg tid til det daglig heller, for har noen ganger mer enn nok med å blogge sjøl, svare på hyggelige kommentarer på innleggene mine, kommentere andre…….og så dreier faktisk livet mitt seg ikke bare om blogging😉
♦️
Tilbake til Filmhjerte.
Inne på bloggen sin skriver han dette om seg sjøl:

«Om meg

Velkommen til Filmhjerte 🙂 Jeg er en over gjennomsnittet filminteressert type som bor i Tromsø. Denne bloggen handler om film, kino, serier og diverse annen populærkultur. Jeg kan kontaktes her på bloggen, på e-post sendt til larsgronli alfakrøll hotmail punktum com, eller mobil 9 5 0 – 23 1 81. *************************************************** OBS: Den tidligere e-postadressen filmhjerte ætt 1337 dått no funker desverre ikke. *************************************************** Chattes! *********************** Lars Jørgen Grønli»
Da vet vi det.
Fint å få anmeldelse på filmer. Nå er ikke jeg hverken en ivrig kinogjenger eller veldig «flink» til å se filmer på TV. Kanskje under gjennomsnittet interessert.
Men eieren av bloggen Filmhjerte er nok min rake motsetning i så måte.
Og hermed er du tipsa hvis du er bortimot like interessert som ham.
Dagens innlegg er en omtale av filmen Piratene, produsert i 1983, som visstnok gledelig nok blir å kjøpe på Platekompaniet i høst og kan sees via Blu-Ray.
♦️
Kanskje feil formulert her, for skjønner ikke så mye av det, men klikk deg inn på linken øverst, så ser du innlegget hans, som forøvrig vart publisert såpass langt tilbake som 29. mai i år.
Innlegget heter:
«Piratene endelig snart på Blu-Ray»
Han har nok mange lesere/sidevisninger, for godt gjort å holde seg såpass høyt på topplista etter så lang tid.
6 kommentarer

Siste innlegg