En fin nabo er godt å ha🥰

Bilde av hodet til hesten fjording ute på EKT husdyrpark
Vakre hesten🥰

Jeg bor nesten i skogen.

Sjøl om jeg bor i Oslo, er skogen rett ved.
Det vart ikke så stor overgang fra Hedmarken, da jeg flytta hit🤗

Går over tunet og er plutselig på stien i skogen.

Veldig fint. Spesielt når jeg har en liten krøllebølle som heter Barney som må ut på tur 3 ganger om dagen.

Rett utafor skogen, like oppi her, er det en husdyrpark👍EKT
En av turene hver dag går opp dit og forbi hestene der oppe.

Det er flere dyr i husdyrparken/ridesenteret.
De er alle ute på sommeren, men nå er de fleste inne.

Griser, geiter, kuer, gjess, ender, påfugler og altså hester, for å nevne noen arter.

Hestene har en egen, stor innhegning hvor de boltrer seg deler av dagen…hele året.
De er så skjønne. Flere raser. Og det er mange!

I dag tok jeg nærbilde av den ene. Fjording. Vakker. Og Barney har blitt vant til hestene, så går gjerne inntil gjerdet for å hilse.

Puddel Barney og fjording-hest ute idnøen på EKT husdyrpark Ekeberg

Og under  her ser du et høstbilde fra samme sted🙋🏼‍♀️

 

10 kommentarer

Siste innlegg