En løsning for deg som er vettskremt?🫣


Jeg må avkrefte det med en gang….
Har ikke tannlegeskrekk….
Og er ikke spesielt vettskremt…
Men er nok noen som er det….
Og skjønner det godt…
For er alltid litt vondt….
♦️
Ikke redd tannpleieren min heller…
For hun er både søt, snill og flink…
Men å fjerne tannsten er ikke godt…
Så gleder meg aldri til å besøke henne….
Men på venteværelset har de nok tenkt….
på de stakkars folka som har tannlegeskrekk…
Eller i hvert fall på de som er vettskremte….
som det så fint står på stolen….
♦️
Satte meg ikke der, jeg….
Lot andre få muligheten….
Kom ei som plasserte seg der….
som håpte at det hjalp….
At det var noe magisk med stolen….
Håper det hjalp….
Fikk ikke sjekka….
for jeg kom inn før henne….😉


Nå var det MIN tur
Mandagen er ikke blå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg