En myk start på sommerjobben🤗


Se på de skjønnhetene her. Jeg har ikke slike i den lille hagen min, men kunne jo hatt det, for kan alltids gjøre plass for vakre pioner…..

Dette bildet tok jeg hos dattera da jeg var der for å vanne litt inneplanter her om dagen. Vært så varmt at plantene må sjekkes annenhver dag. I hvert fall noen av dem. Så sjøl om de er borte bare noen få dager, er det greit å ta en tur. Jeg lovet henne det. Og gjør det gladelig. Kort vei har jeg også.
🌿
I vase på kjøkkenbordet var det at disse skjønnhetene sto. Barnebarnet hadde plukket dem i hagen. Disse trengte jeg ikke å vanne. Konsentrerte meg om alle potteplantene rundt omkring i huset.
🌿
Enkel sommerjobb dette. Og en myk start på den mer langvarige «jobben» senere i sommer når de drar på ordentlig ferie. Tatt på meg den oppgaven også, jeg. I tillegg blir det plukking av bringebær. Hvis det i det hele tatt blir noe bær i år. Det har vært så tørt at det spøker for avlinga der, som mange andre steder.
Link til mer info: Pioner/peoner

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg