En pjuskete raring…..

Har du sett den? Det har du så klart. Du ser den kanskje hver dag og flere ganger om dagen. Jeg må bare skrive litt om den, for å høre om andre har sett den….

Den pjuskete kyllingen. En må kanskje ha en smule rar fantasi for å se det. Eller?

Bottenviken er en kylling i mine øyne. Og det detaljerte værkartet til TV2 gjør den litt pjuskete i duna. Litt stakkarslig holdning også.

Et lite, søtt nebb ved byen Uleåborg og øya Karlø som øye (tror jeg). Måtte google meg fram til dette, da…. For kan ikke skryte på meg noe særlig Finnlands-kunnskap.

Hva synes du om påskekyllingen? Har du sett den?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg