En skikkelig utfordring…eller enkelt og greit?

BDet er så mye som er enkelt og greit i livet mitt.
Tar ofte enkle beslutninger som gjør det greit og lettvint for meg sjøl😅

Andre ganger kan jeg være mer grundig.
Helt situasjonsbetinget eller humørbetinget, eller hva jeg skal kalle det.

Ikke bare jeg som antageligvis tar slike avgjørelser.
Sjå for eksempel på denne skapningen her…..

Hvorfor ikke enkelt og greit bare traske oppover den lett tilrettelagte asfaltvegen her….på vei til skogen, tenkte sikkert rådyret som passerte utafor vinduet mitt her om dagen.
Er det greit svar på helgeutfordringen til Utifriluft
…..mon tro


PS
Den hadde tydeligvis mistet pels på bakparten. Jeg måtte bare sjekke ut på Internett hva det kunne være, og fant dette:
Håravfall hos rådyr.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg