Enda en ny start…..og har du svar på det mystiske som skjer?

Så skjedde det igjen, da. Brukt feil ord? Filtrert vekk? Hm…Mystisk. Eksperimenterer litt og lager dette mini-innlegget med link til det opprinnelige. Så får vi sjå om det går denne gangen….

Og overskriften “Enda en ny start” er endret fra den opprinnelige “Ny start på lørda`n”, fordi den sistnevnte ikke kom på forsida av Blogg.no søndag ettermiddag kl 15 ca. Hvorfor?? Noen gale ord som er brukt?? Si fra hvis du ser det 😉 Og jeg har spurt øvrigheta via mail om å få alle de orda som er forbudt å bruke! Jeg vet om 2 ord jeg ikke skal bruke. Nevner ikke de her 😉 Skal gi deg beskjed når jeg får svar. For veldig kjedelig å ikke havne på forsida når en har sittet ei stund og knota ned noen setninger…

Her er innlegget som ble avvist:

En ny start ble det på lørda`n.

Og som sagt: Har du info om dette å gi til meg og andre, så er du velkommen til å kommentere innlegget her 🙂

Klokkespillet i Mjøsa
Klokkespillet i Mjøsa

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg