Endelig starter det👍

Fredag og første sending av The Voice på TV2

This is The Voice, Norges beste stemme🙋🏼‍♀️

Det er mange programmer jeg ser på TV.
Når jula er over og nytt år har starta, er det klart for mange premierer på kanalene.

Og jeg liker å se på Alle mot Alle, Mesternes Mester, Hver gang vi møtes, 71 grader nord og ikke minst The Voice.

Og nå er det blitt fredag 6.januar, og første program i årets utgave av The Voice sendes på TV2.

Jeg har skrevet om det tidligere.
Jeg var så heldig å få være publikum på 3 av opptakene senhøstes og rett før jul.

Under her kan du lese om et par av de gangene jeg var til stede:

Når starter The Voice?

TV-opptak og jeg var der.

Mentorene på plass i stolene.

Og her er programlederen, som BTW er min datter🤗🙋🏼‍♀️😀
(bilde lånt fra Instagramkontoen til The Voice Norge)

 

2 kommentarer
    1. Ååå…så gøy å få være med å se på the voice 😊 Skikkelig fin og god datter du har. Henne må du være stolt av 🥰
      Jeg ser på mange av programmene som begynner igjen nå jeg også. Det er godt å ha litt å se på på kveldene 😊

      1. Veldig artig. Lettvint nå som jeg har flytta til Oslo. Takk for kompliment til min datter🥰 Skal si det til henne. Veldig stolt av henne🤗 Ha en fin fredag og helg🙋🏼‍♀️😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg