Er du en sportsidiot?

Sportsidiot høres stygt ut, men det er visstnok en som er helt gal etter å følge med på sport. Altså ikke en utøver.

Det er mer nøyaktig forklart en person som er ekstremt opptatt av sport og sportsresultater.

Jeg er ikke en sportsidiot til vanlig.

Nå er det VM i nordiske grener i Seefeld. Greie øvelser å følge med på det. Til vanlig er jeg ikke opptatt av å få med meg de forskjellige idrettshendelsene på TV. Jeg ser på noe, men det kan bli for mye.  Og av og til er det ganske uinteressant.

Så tenkte jeg før VM nå at interessen kanskje har avtatt siden forrige OL og VM. Men så starter det da, og interessen stiger. Og jeg har større forutsetninger for å følge med også, for er pensjonist.

Så nå om dagen er jeg skikkelig i gang. Og medaljefangsten gjør det ikke mindre interessant.

Sendingene går som du vet på NRK1. Men TV2 har også sendinger på Sumo og internett. De har Camp Seefeld i en smørebuss. Petter Northug er på laget. Kjempekul sending.

Så da sitter jeg der da fra sånn midt på dagen og veksler mellom NRK og TV2 Sumo/Camp Seefeld og gjør nødvendige ting i labre perioder. Må jo ut på tur med puddelen også. Og diverse andre ting.

Så jeg vil si at akkurat denne uka er jeg også sportsidiot.

Morsomme muligheter på Snapchat kan jo gi litt idiotisk morsomme bilder, så her har du en sånn utgave av meg. Det er jo karnevalstider også 😉 Blå øyne fikk jeg, selv om de nå egentlig er mer grønne……

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Kult bilde..hehe.. 🙂 Ikke sportsidiot, men følger med litt på VM ja..ekstra gøy når Norge gjør det bra..men ikke at di tar alle medaljene..da blir det ikke noe spennende..men nesten alle er greit da.. :)) Ha en fin dag <3

    2. Ikke helt sportsidiot, men må innrømme at jeg sitter og ser på det jeg får til av VM. Mest i helga, men akkurat nå sitter jeg i sofaen med pc,n på fanget og ser på stafetten for jentene samtidig 😀 Artig når det er litt spenning og ikke avklart sånn med en gang. 😉

    3. Mye morsomt å leke seg med på Snap, noe jeg gjør med jevne mellomrom selv.

      Jeg vil ikke si at jeg er noen sportsidiot, for jeg har nesten ikke fått med meg noen ting av det som har foregått i Seefeldt

    4. Jeg er ikke sportsidiot i det hele, men kjekt å se litt iblant 🙂 Håper å se litt ski imorgen. Kanskje jeg skal bli litt sportidiot selv resten av uka 😉 Er jo kjekt å heie litt på norge når det er vm! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg