Er du glad det er over?

Jeg snakker om VM i nordiske grener. Denne gang i Seefeld. Det var stas å følge med, men nå er jeg glad for at det er slutt. For i dag har jeg jammen meg fått gjort mye!

Det ble jo til at jeg satt litt for ofte i sofaen da dette pågikk. Det ble mye edelt metall på de norske, og jeg har glana så fælt at jeg jammen fikk gull i håret og på nesetuppen 😉

Nå er det absolutt ikke slutt på skisesongen. Det er igjen renn i Holmenkollen blant annet. Men der blir jeg ikke riktig så ivrig, tror jeg….. Litt titting blir det nok. Men så varer det ikke så lenge heller, så er overkommelig.

Jeg  skal ikke til Holmenkollen i helga. Men jeg får virkelig håpe at det blir en festdag for løpere og publikum, uten at sistnevnte tar`n helt ut, som mange av dem dessverre gjorde i fjor.

Det ble litt mye fyllefest for noen. Det får være greit bare det ikke går ut over andre.

Løpere kan jo gjerne “ta`n helt ut”…og kjøre seg tomme, hvis de orker 😉

 

12 kommentarer
    1. Blir jo litt tomt, for det har jo vært ulidelig spennende og kjempemoro, og Norge har jo gjort det kjempebra 🙂

      Tenker utøverne er kjempeslitne etter mesterskapet, og godt for dem å komme hjem.

      Tror nok mange arbeidsplasser er glad for å komme tilbake til normalen, for de ansatte samles jo for å se innspurt og stafetter.

      Begynner et nytt VM på torsdag i skiskyting i Østersund, så der har vi jo noen sjanser også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Greit med en liten pause nå ja, selv om jeg ikke har sett alt sammen. Ble mest siste dagene, og spennende var det 🙂 Som du sier, man får gjort så mye mer når det ikke er VM på TV 😉🙂

    3. Jeg har fulgt med LITE på tv i år. Andre som holdt meg bittelitt oppdatert, ellers ikke særlig til vm-dame 😀 Jeg har aldri vært i Kollen. Og i fjor synes jeg det var “flaut” at det ble så mye bråk. Ikke særlig bra, og ALT for dårlig lagt opp der oppe med så mye folk samlet.. Håper de er bedre forberedt 🙂

    4. Morsomt bilde. Ja, det ble litt ekstra tvtid på meg, men jeg strikket litt mens jeg satt der og så da. Herlig med litt avveksling. Ha en fin dag videre 🙂

    5. Jeg fulgte ikke så nøye med under Seefeldt rennene, ble mest i helgene. Det er litt stas med Holmenkollen, og før om årene var jeg alltid der oppe på både lørdag og søndag. Nå orker jeg ikke… Håper virkelig folk oppfører seg denne gangen, mener jeg hørte de skulle ha flere vakter og strengere tiltak 😊

      NB: Nytt navn på bloggen min: https://nouw.com/veraxxlynn

    6. Du var nå jammen fin med gull i håret! Den aller første boka jeg klarte å lese sjøl het “Gullhår og de tre bjørnene!” Jeg har ikke fulgt med på VM i det hele tatt. Vet at Johaug tok gull på tremila – ellers er jeg helt blank!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg