Et trivelig bloggbekjentskap…..

Bilde tatt i Ekebergskogen tirsdag 9.juli 2024

Dagens blogg som framheves av meg er
JANNE NORDVANG
Dette skriver hun om seg selv:
«47 år fra Aurskog-Høland. Midt i livet. Mamma. Kone. Ufrivillig klønete, og med en tendens til å snakke før jeg tenker.»
♦️
Dagens innlegg heter:
«Ukas små øyeblikk» og vart publisert søndag 7.juli.
Hun sitter og tenker (og skriver) i «det gamle huset på måsan» om uka som gikk og det som hendte i livet hennes da. Om «podene» og «gubben» og turene og en trist begravelse. Du må bare klikke deg inn på linken over her for å få det med deg. God til å skrive, denne dama. Og god til å ta vare på de fine øyeblikkene, tydeligvis. Men samtidig også flink til å vise sårbarhet, tristhet og sorg.
Jeg har dessverre ikke «besøkt» henne så mye på bloggen, men etter i dag blir det nok oftere.
Slik skrev jeg om bloggkollegaer i 2019

8 kommentarer

    1. Janne har verdens morsomst blogg til tider også, hun er fantastisk til å tegne. Du må bla deg bakover å se på tegningene hennes. En morsom, blid og varm jente tror jeg 🙂

    2. Ser hun ligger høyt når hun blogger. Blogger jo ikke hver dag..Denne er ikke ny for meg..Men dessverre så er jeg ikke så aktiv leser her. Jeg liker bloggere som poster jevnlig…Så da dette jeg litt ut..

    3. Tusen takk for tips og for at du tipset med ditt varme framsnakk om denne bloggeren 😊Jeg har lest litt på bloggen hennes, og synes hun er kjempeflink å skrive, og jeg liker bloggeren 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg