Evas fotokonkurranse

 

Hei og god søndag! Et høstbilde i mars er vel noe malplassert på bloggen, kan du si. Årsaken er at jeg har rota i bildearkivet på Min Sky og lett etter bilder med tema GLASS.

Det har seg slik at Evaswidow har konkurranse 
og jeg har begitt meg ut på å delta i denne. Du kan lese om konkurransen hennes i linken over her. Da kommer du inn på bloggen hennes.

Morsomt og interessant tiltak.

Et av bildene jeg kan velge i er dette av Hamardomen. Det er altså domkirkeruinene i Hamar inni sitt glasshus. Det har du sikkert hørt om. Vakkert byggverk.

Så får vi se hva jeg velger til slutt.

Glass kan altså framstå i mange variasjoner, så blir spennende å se hva andre har valgt.

Jeg skal nå sende ett bilde til hennes e-mail-adresse for å delta.

Skal du delta?

 

10 kommentarer

Siste innlegg