Finalen sett fra min plass i salenđŸ‘đŸ€©

Finale i The Voice pĂ„ TV2 var det i gĂ„r. Jeg var sĂ„ heldig Ă„ ha billett, sammen med sĂžnnen min, svigersĂžnn og begge barnebarna. DATTERA? Hun var programlederđŸ€— I grĂžnn kjoleđŸ€© Det vart noen bilder, men det var kun nĂ„r kamera ikke var pĂ„. SĂ„ derfor fĂ„r du en del bilder som du i hvert fall ikke sĂ„ pĂ„ TV-skjermenâ˜ș
♊
Under her kommer mentorene inn i salen, mottar applausen fra publikum og plasserer seg i stolene sine. Videre kommer sminkÞren og pudrer litt neser fÞr kamera gÄr, og svartkledde produksjonsfolk jobber rundt omkring med alskens detaljer. Veldig interessant Ä se aktiviteten fÞr en direktesending. Skikkelig proffe folk.


Du sÄ kanskje sendinga?
Ligger ute pÄ TV2Play, sÄ er mulig Ä se senere ogsÄ. Veldig flinke artister i Är. HÞyt nivÄ. SÄ vil si at veldig mange av de som har vÊrt med i Ärets sesong av The Voice fortjener oppmerksomhet framover, og en fin sang-karriere etter at dette nÄ er over.


PÄ bildet over vart de deltakerne som ikke nÄdde finale og superfinale samlet bakerst pÄ scena. Da var det klart for de to superfinalistene Kira og Thomas til Ä komme inn.
♊
Og hvis du har fulgt med pÄ The Voice gjennom sesongen, og i hvert fall sÄ finalen i gÄr, vet du at det var Kira som vant. Har ikke noe bilde av henne her, for kunne ikke ta bilde da hun sang under direktesending.
Men etter at kameraene var slĂ„tt av, tok jeg de to neste bildene som viser gullregn og jubling for vinneren oppĂ„ scena🎉


Dette siste bildet tok jeg pĂ„ vei ut fra salen da vi passerte bak mentorstolene. Barnebarna mine fikk hilst og klemt litt med mamma og programleder Siri, som altsĂ„ er min datterđŸ„°
Tidligere relaterte innlegg:
TV-opptak og jeg var der
Endelig starter det

12 kommentarer
    1. SĂ„ gĂžy! Den grĂžnne kjolen var rett og slett snasen og hu inni er dyktig! Jeg husker tenĂ„ras jordbĂŠrplukking hjemme hos Erik og Lars da de var bare noen smĂ„tasser. Tror til og med jeg var barnevakt ei lita stund en gang eller to. #thosewerethedays 🙂Lag deg en fin pinsehelg!

      1. Ja, var lekker den kjolen👍 Og takk pĂ„ vegne av datter SiriđŸ™đŸ» Oj, sĂ„ artig at du kjenner Erik og Lars😀 Og at du var med pĂ„ jordbĂŠrplukking hos foreldra deresđŸ€© Det skal jeg jammen nevne for demđŸ™‹đŸŒâ€â™€ïž

    2. Fantastisk. Har jo fulgt med pĂ„ programmet fra ende til annen gjennom mange sesonger, og bedre programleder mĂ„ det vĂŠre langt mellom. đŸ€— Kjempestas. đŸ€—

    3. Jeg har ikke fulgt med sĂ„ mye, men jeg skjĂžnner godt at det er kos for deg Ă„ se det. Litt EKSTRA kos mener jeg 🙂 Jeg har fulgt med fĂžr, synes det er et bra konsept 🙂

    4. Fine dattera di!
      The Voice er bra 🙂 Vinneren er bra! Men egentlig skuffet over at ikke de to gutta kom til finalen – men alle fire var jo kjempegode – og det er jo folket som stemmer 🙂
      klems

      1. Hjertelig takkđŸ™đŸ» Alle sangerne er sĂ„ innmari flinke, sĂ„ de hadde fortjent Ă„ gĂ„ videre mange av demâ˜ș Men nĂ„ har de fĂ„tt vist seg fram, sĂ„ hĂžrer nok mer fra flere av dem👍😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg