Fotballtrening med yngste barnebarn


Yngste barnebarn har begynt med fotball, og jeg fikk være med på treninga her om dagen. Bare som tilskuer, da. Artig å sjå åssen opplegget er for småtassene, og hvor stor glede de har av det. Det virket veldig bra. Masse lek med ball, rikelig med drikkepauser, smil og latter. Så inntrykket var bra. Barnebarnet mitt hadde i hvert fall stor glede av å være med på dette.
⚽️
Denne banen er ikke langt unna meg, så tok bare sykkelen ned. Det blir treninger 2 ganger i uka, så jeg kommer nok helt sikkert til å ta turen dit igjen flere ganger. I tillegg spiller eldste barnebarn også fotball, så jeg har ikke mangel på aktiviteter jeg kan følge med på.
⚽️
En annen ting er at jeg må skjerpe meg med egen trening. Vært litt slapp i det siste. Kan skylde på at jeg har litt vondt i nedre del av ryggen, men det er vel nettopp det at jeg ikke har trent nok styrke som gjør at jeg fikk denne senebetennelsen. Og det at jeg gikk lang tur med tung sekk og feil sko på Gotland😝
Skal til manuellterapeut om et par dager. Det skal  bli godt……Kan vel hende at det blir en rapport fra den turen også….

2 kommentarer
    1. Koselig å få være med å se på barnebarnet trene, og spille kamper. Greit også når det ikke er så langt unna heller 😊. Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg