Framsnakking, konkurranse og copycat ;-)

Heisann! Et impulsinnlegg etter å ha kikka litt på framsida av Blogg.no. Inspirert av en annen blogger igjen 🙂

Nå er det Annebe som har et lite innlegg der inne hvor hun snakker om 2 konkurranser som 2 av våre medbloggere har gående. Du kan lett gå inn på innlegget hennes under her, eller selv finne det igjen på framsida av Blogg.no:

Annebe sin blogg

Så er jeg såpass copycat at jeg kjører et lignende innlegg. Men da er det jo større sjanse for at flere går inn på innleggene og får mulighet til å være med på konkurransene 😉

Den første som var ute med sin konkurranse var Utifriluft.

Hun har 5-årsjubileum på bloggen og har derfor en fotokonkurranse. Artig.

Her er det bildet jeg sendte inn til konkurransen hennes:

Tema SOL i Utifrilufts konkurranse.

Så er det konkurransen til  Evaswindow.

Der gjelder det å gjette en gjenstand. Gå inn og se sjøl, da vel!

Ha en fin fredagskveld!

 

 

8 kommentarer
      1. Ja, helt sant! Og bare hyggelig å linke til bloggen din også 🙂 God fredagskveld! Og nå skal jeg se på gullrekka på NRK. Dattera mi er forresten med i “10 på topp” i kveld 😉

    1. Tusen takk for linken ♥ Setter veldig pris på det 🙂 Det er så kjekt å engasjere litt, og jeg håper mange vil være med å gjette 🙂 Fotokonkurransen har jeg også sendt inn bilde til, så gleder meg til å se alle bidragene når de blir presentert.
      God helg til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg