Fremmed dame «på tur» med Barney

Walking Woman i Ekeberg skulpturpark.
Hun er 2,17 meter høy, støpt i bronse og deretter malt.
Hun ankom Ekeberg skulpturpark i 2010.
Kunstneren er britisk og heter Sean Henry.

Barney er «på tur» med henne på bildet🐩😘

Vi går ofte forbi henne på våre turer.
I fotoarkivet fant jeg et annet bilde av henne, på tur med meg😊
Det må ha vært ca 2012.
Dette var leeenge før jeg ante at jeg skulle komme til å bo ikke så alt for langt fra henne.
Jeg var på besøk hos dattera mi som bodde i Oslo.
Jeg husker at vi tok trikken fra andre sida av byen og opp til skulpturparken.
Vi spiste også lunsj på Ekebergrestauranten, minnes jeg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg