«Frodiths dyr»🙋🏼‍♀️


Hallo på 1.nyttårsdag🙋🏼‍♀️ Kreative bloggkollega Frodith har funnet på nye sprell👍 Hun har gitt meg og andre en månedslang utfordring. Og jeg har takket JA. Hva det går ut på? Hun har gitt oss ett ord for hver dag i januar, altså ikke mindre enn 31 utfordringer. Kan bli vanskelig, men jeg skal prøve. Første ordet var lett som en plett for meg, for det er nemlig DYR. Ta et bilde av et dyr og legge ut på bloggen min. Du ser det allerede. Det måtte bli min kjære krøllebølle, puddel og bloggstjerne Barney him self🐩
Les om FRODITHS JANUARUTFORDRING.
Dette bildet vart knipsa idag tidlig, på 1.nyttårsdag da vi måtte ut i snøværet i skogen. Var fint å få lufta seg både for Barney og meg. Ekstra godt å komme inn igjen. Se på nyttårskonserten på TV og betrakte snøføyka utafor vinduene.

8 kommentarer

Siste innlegg