Ganske spandabel i det siste…sjølspandabel ;-)

Reklame | Adlibris / Lampegiganten

Tatt på meg spanderbuksene altså. Ikke nok med at jeg kjøpte meg romaskin for ei stund sida. Investerte i ny PC også her om dagen. Bruker ikke så mye penger på andre ting, så tenkte at dette hadde jeg både råd til og lyst til. Og så er det skikkelig nyttig. Ikke de beste spanderbuksene jeg tok på meg, for spanderte bare på meg sjøl 😉 

Så gikk jeg for moro skyld inn på den sida som Blogg.no har for REK….. Tør ikke skrive hele ordet.
Hvis du lurer på hvorfor, kan du gå inn på et av mine siste innlegg.

Metapic er sida. Disse tre gjenstandende måtte da passe utmerket til meg? Se bildet, og klikk på gjenstandene hvis du vil vite mer om dem.
Det er forøvrig moro å scrolle inne på sånne netthandelsider.

PC-veske trenger jeg nå. Eller laptopveske. Til den nye datamaskina. Oransje hadde vært kult. Det har de! Og den er passe stor til PC`n jeg har kjøpt meg. Fin hvis laptoppen skal få være med på tur….

Musematte trenger jeg vel egentlig ikke. Men denne var kul 😉 Se bildet.

Og den snodige, oransje saltlampa fanget oppmerksomheten. Litt rar kanskje?
De skriver så fint:
Denne lille LED-natursteinslampen COMPUS med krystallsalt fra Punjab, sør for Himalaya, brer et drømmelys og sørger for en god atmosfære mens du jobber med PC eller laptop.

Kanskje jeg skal slå til?

Kanskje spandere på meg enda litt til?

Her er innleggene jeg hadde om PC-kjøp og romaskinkjøp:

Hvordan kan dette endre livet mitt?

En ny start ble det på lørda`n.

 

10 kommentarer
    1. Jeg tenker at det er bra å spandere på seg sjøl OGSÅ. Ikke bare på andre. Derfor synes jeg ikke du har tatt på deg ei dårlig spanderbukse om du har unnet deg noe! Noe annet er det å være raus mot seg sjøl og skikkelig gjerrig overfor alle andre. En balanse er best i alle sammenhenger!😊 Når det er noe en har glede og nytte av, tenker jeg at det er riktig å unne seg det hvis en har råd/mulighet.😊

    2. Du verden nå er du i siget med noe. Jeg har jo vært opptatt med Sølvguttene hele helga, og min yngste sønn og samboer og to barnebarn har vært her. Da jeg kom hjem har sønn&samboer funnet frem romaskin og tredemølla, så nå står de veeeldig synlig på loftet 😀

      1. Var sikkert en fantastisk opplevelse å få synge med Sølvguttene 🙂 Du er jammen i siget du også 😉 Både romaskin og tredemølle som er gjort i stand for bruk! Lykke til, sier nå jeg. Til oss begge. Jeg har romaskina på stua! Enda mer synlig! 😉

    3. En skal virkelig ikke føle annet enn glede over å kunne nyte livet og kjøpe ting en ønsker for egne penger, mener nå jeg 😉

      Hvordan virker forresten det Metapic -greine?..

      1. Takk for det! Du kan lese om Metapic inne på kontrollpanelet ditt og i hjelpesenteret. Litt vanskelig å forklare her….Jeg oppdaget det den gangen det sto en nyhetsinfo fra Blogg.no øverst på kontrollpanelsida mi…

    4. Klart du skal spandere på deg selv også. Viktig det! 😀
      Artig musematte, og en slik lampe må du jo ha 🙂
      Ellers så har jeg lest noen av dine andre innlegg også. Du er flink til å skrive, og informere. Er ikke på blogg.no jeg, men ser at heller ikke innlegg fra Nouw kommer opp på bloglovin på framsida.
      Ha en fin dag! Og fortsett med spanderbuksa på 😉😀

      1. Takk for det! Det var godt å høre ;-)Og takk for ros! Ikke Nouw på Bloglovin heller? Det visste jeg ikke. Får håpe at de får ordnet det. Ellers klarer vi oss bra uten også…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg