Går som ei gammal kjerring👵🏻😝

Unnskyld meg…..går som ei gammal kjerring? Men det er jo det jeg er, så absolutt ingen fornærmelse hverken fra andre eller meg sjøl det utsagnet der.
Det kom over meg på morgenturen med Barney i dag.

Av prinsipp, og stahet, tar jeg ikke på meg piggskoa når jeg går ut nå om dagen. Det er så vårlig og fint. Sola skinner. Det er masse barmark rundt omkring. Men…..i skogen, på de hardtråkkede stiene, er det fortsatt is om morgenen etter nattefrosten. Det skal sies at det blir mer opptint og slushy utover dagen.
👵🏻
Har brukt piggsko i måned etter måned etter måned i vinter. Har stort sett vært glatt hele tida. Bortsett fra når ny snø har lagt seg og fram til den blir til is igjen.
👵🏻
Så nå orker jeg ikke mer. Leter heller opp barflekker å trå på innimellom og utafor isen. VIL IKKE FALLE. Så derfor gikk jeg ekstremt forsiktig i dag på de glatte partiene. Heller enn å bruke piggsko😝
Derfor gikk jeg altså som ei gammal kjerring bortover stien, og helst utafor isen. Men noen ganger måtte jeg bare utpå glattisen. Gikk heldigvis bra.
👵🏻
En som klarer seg utmerket på holka er Barney. Der har han prestert med glans i hele vinter🐩👍Heldig han som har fire bein å støtte seg på.
PS.
Beklager, Barney, at det vart du som kom på bildene med glattisen, og til forveksling kan ha blitt tatt for å være ei gammal kjerring, som overskrifta gir inntrykk av😌🐩

2 kommentarer
    1. Oj da! Der var det holkeføre ja 😲 Ikke noe fornærmelse å si at man går som ei gammel kjerring, for det er slik jeg også har følt meg til tider på glattføret gjennom vinteren jeg også. Godt å sette ord på det 🤣😂

      Kjempefine bilder, og ser at Barney koser seg på turen 😍

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg