GOT not for me?

Kryptisk overskrift? Vet ikke om GOT brukes i de kretser hvor dette er populært, eller om det bare er et lettvint påfunn av meg. Lettvint på grunn av at tittelen er så lang. Game of Thrones. Men fant ut nå at GOT faktisk brukes.

Det har vært hauset opp såpass mye i media i det siste at sesong 8 nå er klar. Og folk har gledet seg og noen er helt i ekstase over dette, har jeg skjønt.

Noen ganger lar jeg meg lett påvirke. Jeg tenkte i et svakt øyeblikk at “alle” unntatt meg hadde vel sett de 7 sesongene av Game of Thrones! Og jeg mente da at jeg ville føle meg temmelig utafor hvis jeg ikke visste hva dette gikk ut på.

Så fikk jeg snusen i at det sendes på HBO Nordic. Så inn på Aplle-TV`n min for å laste ned dette HBO-vesenet. Måtte registrere meg. De fristet med en måned gratis titting. Etterpå koster det kr.99,- pr. mnd., så vidt jeg husker.

Da alt dette var ordnet, og innlogginga funka, kjørte jeg på med episode 1 av sesong 1. Og jeg så for for meg mange kvelder med fin og spennende underholdning. Tenk 7 sesonger med ca 10 episoder i hver sesong! Og nå har altså også sesong 8 starta. Det blir mye TV-titting!

Det starta med skrekk og gru, vold og zombier, halshugging og det som verre var. Jeg fikk sjokk! Det roet seg litt etter hvert, men jeg satt engstelig for at de fæle zombiene og “Hvite vandrere” skulle dukke opp igjen.

De var så ekle å se på at jeg faktisk var redd for mareritt!

Da bestemte jeg meg for at dette skulle jeg ikke se mer av!

Hvis noen kan gi meg info om hvordan dette utvikler seg angående disse zombiene, må dere gjerne gjøre det i kommentarfeltet. Vil de dukke opp igjen? Og når? Burde jo egentlig se serien, for den sies å være bra.

Jeg tror jeg står over…..eller hva tror du? Har du sett den?

Jeg benytter meg eventuelt av gratismåneden og ser på noe annet, og melder meg ut av HBO. Vi får se….

 

4 kommentarer
    1. Jeg har sett den siden dag en da den kom ut.

      Eventyr og fantasi – det gode og det onde – dødninger – kjærlighet og krig – blodig og mektig……………………….

      Jeg er veldig glad i slike filmer og serier og har sett Harry Potter og Ringenes Herre osv……….. man må like det!

      Det skjer veldig mye – og mye uforventet og mange overraskelser langs med.

      Jeg har gledet meg til sesong 8 siden sesong 7 sluttet 🙂

      Men om man ikke liker den sjangeren så vet jeg ikke om man skal se det 🙂

      Men, det er en storslagen serie 😀

    2. Vi så litt av episode 1, men orket ikke se det videre. Om ikke første episode fenger, eller vi føler det er noe for oss, så dropper vi det. Orker ikke hverken mye vold, eller zombier. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg