Han har klart det igjen👍

Han har klart det igjen.
Bloggstjerna.
Mi bloggstjerne.
Sjølveste Barney.
Krøllebølle Barney.
Som ikke engang vet at han gir a matmor plasseringer på topplista.
Kanskje han skal få sin egen blogg?
Kanskje jeg skal holde meg unna?
Når jeg skriver om livet til Barney, det han opplever på godt og vondt, øker lesertallene for bloggen min.
Det eneste som kanskje kan konkurrere med ham er hvis jeg presenterer en spennende matrett eller ymter innpå noe om barn eller barnebarn.
Ja, da er det slikt stoff folk vil ha?
Kanskje bli mer kynisk?
Nei, gidder ikke.
Ikke hele tiden i hvert fall😉
De orda som detter ut av huet mitt der og da skal fortsatt få bli til blogginnlegg, samma åssen det går med topplista.
Jeg må bare fortsette å skrive om det som skjer i livet mitt fra dag til dag, samma hvor uinteressant det er for de fleste der ute….
Men åkkesom.
Barney er en stor del av livet mitt.
Så helt naturlig at han forblir bloggstjerna mi.
Mye også fordi det er greit å publisere bilder av ham.
Barn, barnebarn og folk ellers må jeg være mer forsiktig med å brette ut i all sin prakt på det store Internettet😜
Slik er det bare.
Og uansett hvor mye mer interessante de er for allmenheten, er og forblir derfor Barney bloggstjerna mi.
🤩🐩💙

På torsdag var jeg nummer 20 på Topplista til Blogg.no.
Mest takket være at så mange fant det interessant å lese om Barney igjen🐩
Og et lite innblikk i åssen det ser ut på statistikken når interessante innlegg publiseres, kan du se under her.
Klokka 10 den aktuelle dagen toppa kurva seg for dagen så langt.
Det kom flere topper utover dagen, men status her er fra cirka klokka 11.

Og for igjen å fokusere på sjølveste stjerna.
Her er enda et bilde av ham😉
Og et tidligere innlegg med samme tema:
Hva er grunnen?

10 kommentarer

Siste innlegg