Hva er grunnen?


Hva skjer? Etter å ha vaka litt opp og ned på den øvre delen av topp 100 på topplista til Blogg.no, kan jeg skryte av å ligge på 17.plass og altså blant topp 20 i dag. Klapp på skuldra. Men hva er grunnen? Vet ikke helt hvorfor så mange kikka/klikka innom bloggen min, men kan ha noe med «bloggstjerna» mi, krøllebølle Barney å gjøre🐩😅
♦️
Hadde et par innlegg om ham i går. Vekket kanskje litt nysgjerrighet at han var lagt i narkose☺️ En anelse clickbait/klikkåte?😉
Bra at folk setter pris på å lese om krøllevennen min og bryr seg om hvordan det står til med ham🙏🏻💙
♦️
Kan jo i tillegg være matinnlegget også. For mat liker også folk å lese om. Det viser interessen for matbloggene her inne på Blogg.no.
Hadde nemlig et innlegg om familiemiddagen på andre påskedag.
♦️
Du har sikkert fått det med deg, for antageligvis sto du for en av de 575 sidevisningene🤗 Men her er gårsdagens innlegg.

Barn og barnebarn på påskemiddag.
Barney i narkose og jeg flater ut på sofa’n
Nå er’n nesten på beina igjen

Nå kommer ikke jeg til å ta mye hensyn til hva som er mest «klikkbart» heretter, for vil gjerne skrive om både det ene og det andre….og slikt som faller meg inn. Akkurat som jeg har gjort de snaut 5 månedene jeg har blogga….i denne perioden.
Hadde  bloggpause fra april 2020 til desember 2022. Altså to og et halvt år. Åssen det går videre vil tiden vise. Akkurat nå er jeg i hvert fall gira på blogging😁

 

12 kommentarer

Siste innlegg