Haster med planlegging nå….

Burde kanskje gjøre alvor av planlegginga snart. Har nå tenkt meg en tur til utlandet i mai en gang, men ikke bestemt dato ennå. Vet i hvert fall hvor jeg skal og hvem jeg skal dra sammen med. Det er da noe…

Utlandet er så mangt, så høres kanskje superspennende ut?
Skal bare til Sverige. Men, det er faktisk litt mer spennende enn bare rett over grensa. Skal til Gotland. Tror det er fint der.
Og når jeg først publiserer det på denne kanalen, kan det jo være noen av dere som har vært der, og som i tillegg har noen tips til meg. Er du en av dem?
♦️
Barney skal få være med på turen. Første gang i utlandet. Må ta en tablett for å få lov til å komme hjem igjen, men det er enkel prosedyre hos veterinæren.

Det er alltid morsomt å planlegge. Det er en stor og god del av ferieturen.
Vi skal kjøre bil, og sjølsagt ferje ut til øya Gotland. Og vi blir 2 stk tobeinte og 2 stk firbeinte på turen.
Det som skjer først er å bestemme avreise- og hjemreisedato.
Og i dag starta jeg så smått å sjå på overnattingsmuligheter. Ferjetilbud har vi også sjekka.  Men ingenting er naturlig nok bestilt, i og med at vi må bestemme datoer først.
♦️
I dag fikk jeg litt fart på planlegginga, for begynner å bli fullbooka på hoteller.
Trodde kanskje at mai ikke var SÅ attraktivt, men Gotland er åpenbart IN også utover de vanlige sommermånedene.
Så nå må vi tobeinte ta et planleggingsmøte og kjøre på….

PS.
Som tidligere nevnt; hvis du har tips angående Gotland, så gi meg gjerne det i kommentarfeltet🙋🏼‍♀️

 

8 kommentarer
    1. Lykke til med planlegginga. Har aldri vært der. Frister mer med sol og varme når jeg ser på snøkov i dag.

    2. Så artig. Jeg drømmer om å dra dit en gang. Tror det er masse og se der. Flotte steinformasjoner i vannkanten, øyer, grotter og historie. Jeg ønsker meg til Fårø, for der ser det så fint ut. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg