Hei, hei, og vel overstått?

Andrepåskedags solnedgang. Det har vært en fantastisk påske. Drømmepåske kalles det visstnok. Håper at flest mulig har følt det sånn.

Nå er snøen borte ved Mjøsa. Oppå fjellet er det fortsatt snøhauger igjen. Jeg var en snartur oppi der for å hente sønnen min i går, og da fikk samtidig puddelen og jeg oss en fjellspasertur på tampen av påsken.

Under her ser du at det er på hell med snø. Snøpåskekyllingen har sett bedre dager. Nå er det snart slutt.  Men graset titter fram. Når noe fint er over, tar noe annet fint over. Det er vår på fjellet også! Og det klukket i bekker. Koselig lyd sammen med fuglekvitter.

He en fin tirsdag. Blogges snart!

 

 

 

4 kommentarer
    1. Deilig med vår og finvær:) Reagerer på Bjørka men elsker våren uansett 🙂 Vakker solnedgang.. På tide at påskekyllingene forsvinner nå..hehe.. Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. Ja, dette har virkelig vært en drømmepåske, kost meg veldig jeg også 🙂 Og skjønner du har gjort også <3 Jeg har full-ladede batterier 🙂 Deilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg