«Helt konge»-lørdag😉🤴🏻🙋🏼‍♀️


Heisann på en nydelig lørdag.
Ferdig med morgenritualet, både Barney og jeg.
Helt vanlig lørdag her hos oss.
Skjer mer andre steder.
London for eksempel.
Jeg er ikke invitert.
Kroningen.
Har mine triks.
SNAPCHAT-verktøyet er kult.
Jeg vart plutselig riktig antrukket for deltakelse.
Krone og sminke.
Og dessverre kun min hverdagslige genser.
Dog foran TV’n.
Blir ikke mye titting.
Bare få med meg glimtet av noen kjendiser.
Og kongen og dronninga.
Privilegert som kan gå til og fra.
Og
til og med slå av seremonien.
Perfekt.

6 kommentarer
    1. Du så da riktig så rojal ut selv ja 😀 Ja, heldige vi som slipper å være i folkemengden der. Tror ikke jeg hadde orket, om jeg hadde hatt mulighet heller 🙂

    2. Hihi – fine du! Jeg har ikke sett på noe – tv i bobilen virker ikke her jeg er nå….. så – det har blitt noen bilder på nett! I overkant storslagent, men også helt spesielt da 🙂

    3. Du er mye vakrere enn en kongelig vet du 😍

      Vi fikk ikke med oss så mye av kroningen, for vi var i 70-årsdag til mannen min sin søster. Fikk med oss nyhetene da.

      Typisk engelsk stil på dette vil jeg si.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg