Hjernetrim og tull…igjen🥳

For 4 år siden skrev jeg et snålt innlegg🙈

Se linken her:

HJERNETRIM OG TULL

Og her er en redigert utgave:

Jeg elsker å blogge…
Mye bedre enn å jogge….

Ikke bedre kanskje….
Men en annen «bransje»….

Jeg må også trene….
For å bli bedre….

Til å holde det gående en stund…….
Det er jo en innlysende grunn….

Dikteferdigheter er det så som så med……
Men hjerneceller trenes nok bra av det….

Selvhøytidelighet har jeg mindre av etter hvert…..
Så derfor kjører jeg på…tvert….

Så se på dette som hjernetrim for gamlemor……
Det er i hvert fall noe jeg selv tror……

Men nå må jeg faktisk på tur med hunden……
Og det blir vel den faste runden…..

Da blir det litt trim; så bra……
Og musklene blir også glad…..

😝🙈

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg