Hva blir dette, mon tro?


Den skikkelige påskemiddagen blir på 2.dag påske her i år. Skal bli lammestek etter hvert. Blir dessert også i og med at jeg får gjester.
Litt hemmelig, så det skal bli overraskelse for gjestene. Kan jo hende noen av dem leser bloggen min på morraskvisten. Men håper det ikke skjer før etter at de har vært her. Viser for sikkerhets skyld bare litt av ingrediensene på bildet😉
🍊
Laget den i går. Desserten altså. For trengte å stå en stund for å stivne.
Kanskje det blir en gjettekonkurranse her på bloggen for deg også😅
Kjeks, smør, kakao, appelsin, sitron, gelatin, kremost, kremfløte, eggeplommer og sukker.
Hva blir det?
Kan jo bli litt av hvert, men jeg kan vise deg bilde av resultatet når den er klar for servering. Da skal jeg bare huske å ta bilde🤗
🍊
Om ikke så lenge må jeg starte forberedelsene for hovedretten, etter morgenstell, rydding, litt støvsuging og tur med Barney🙋🏼‍♀️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg