Hva brenner jeg for?

 


Hva jeg brenner for? Kan være mye det, men når det gjelder hva jeg bruker fritida mi på sånn jevnlig, må jeg tenke meg om for å kunne svare på fotoutfordringen til DIXIEROSE. Har jeg egentlig noen HOBBYER, da?
Hva er min lidenskap?


Er det kanskje å samle på enhjørningeffekter? Nei, det er Yngste barnebarn sin lidenskap for tida. Typisk for 5-åringer kanskje? Jeg prøvde meg med fake enhjørningskostyme for ei stund sida. Har ikke slikt utstyr, vettu. Bare et moro-filter på Snapchat.


Men nå har jeg bestemt meg for hva det må være. Det første er fotografering. Er absolutt en amatørfotograf, men synes det er moro likevel. Og det kommer godt med i denne blogginga mi som jeg driver med. Her representert ved en annen fotograf som jeg tar bilde av. 


Og den andre hobbyen jeg har er dermed blogginga. For det er en hobby. Ikke mye penger å tjene på denne aktiviteten. Da må jeg eventuelt komme meg høyere opp på bloggtopplista.
Flere hobbyer? Nei, egentlig ikke. Barney og turene med ham er ikke hobby. Han er familie🐩😉

8 kommentarer
    1. Så fint å lese. Foto er jo morsomt.. Moro å lese hva andre har som hobby.
      Min er nok hus og hage og interiør..Håndarbeid på vinteren. Det spise ute er også en hobby for meg, lære om mat og smaker.

      Blogg, tja….vet ikke om det er en hobby akkurat. Men mer en jobb man ikke tjener penger på.
      Så vet ikke hva jeg skal kalle bloggen jeg..hehe….
      ..
      Fint innlegg hos deg. Så klart barnebarn kommer høyt opp, og unger er så herlige..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg