Hva er nå dette…..sier du sikkert🫣

Så har tida kommet igjen. Det er vår og loppemarkeder. Jippi. Enten Jippi for å kunne levere ting eller jippi for å kjøpe enda mer gamle ting som samler støv hjemme hos meg🤪

Jeg dropper det siste. Legger ned forbud. A4-arket lå i postkassa mi her en dag. Det lokale skolekorpset skal ha loppemarked. Og det er altså vår😀
Skulle tro at jeg hadde fått levert det som er å levere av ting jeg ikke har bruk for.  Men neida. Jeg har samlet ting i en pappeske i løpet av vinteren, og kommer til å ta en tur nedi boden og lete etter mer som jeg kan kvitte meg med.
♦️
Jeg har litt tid på meg, for loppemarkedet foregår helgen 22. og 23.april. Og jeg kan levere loppene fredag den 21.
Men så er det en ting som er veldig genialt med akkurat dette loppemarkedet. De henter. Og jeg trenger ikke å varsle dem om det. De kommer med bil bortover gata etter klokka fem på kvelden og henter det vi setter uti veigrøfta. Veldig lettvint. Og skikkelig lurt av dem, for da er jeg sikker på at det er lettere for folk å finne fram ting og tang. Og skolekorpset får masse lopper. Og etter hvert penger👍
♦️
Så nå har jeg ei drøy uke på meg til å rydde og finne ut av hva jeg ikke trenger. Og en god følelse er det at kanskje andre trenger det, sjøl om jeg ikke gjør det. Gjenbruk er aldri dumt.

Har du kremmergenet?

6 kommentarer
    1. Så smart. Noen organisasjoner og korps henter er også, om vi sier i fra. Men jeg kjører et gjerne til dem også. Så godt å få ryddet vekk ting som andre kan ha glede av. 🙂

    2. Jeg har ikke levert så mye til Loppemarked de siste årene, men heller levert ting jeg ikke trenger til Fretex. Elsker dog å gå på loppemarked og ender alltid opp med å kjøpe noe, og det gjør jeg også hos Fretex. Vi har ikke fått noe beskjed om Loppis her enda, men skolene her pleier ikke å ha før i mai måned så det kommer nok. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg