Hva med Topplista?

Er det fortsatt stas å være på topplista av Blogg.no?

Da jeg blogga forrige gang, i perioden ca 2-4 år siden, husker jeg at jeg var innom og sjekka hver dag om jeg var blant de 100 bloggene som var rangert på topplista til Blogg.no🙈

Det var fryktelig stas å være blant dem. Noen ganger var jeg der og andre ganger ikke. De gangene jeg ble nevnt, var det alltid fra plass nr 50 og nedover, mener jeg å huske.

Nå har jeg observert noe rart og gledelig.
I min nye bloggperiode startet jeg på torsdag 1.desember, og har hatt ett innlegg hver dag. Altså kun 4 blogginnslag pr. søndag 4/12.

Dagen etter 1.innlegg sto jeg som nr. 59!
Det var jo helt rått som start😀
Ikke nok med det. Dagen etter var jeg nr.44 og så nr.38.
Må være nybegynnerflaks, eller at folk er nysgjerrige på «den nye figur’n» som plutselig har dukka opp inne på Blogg.no😅

I hvert fall er det stas, og oppmuntrer til videre skriving.
Vi får sjå åssen det bærer i veg😉
Fortsetter nok å krote ned noen setninger sjøl om jeg havner utafor lista.

En annen teori: Det er kanskje færre som blogger nå enn det var for 2 år siden, så derfor større sjans for å havne på denne fine lista?🤓

Slik så det ut søndag 4.desember:

 

8 kommentarer
    1. Det er færre som blogger nå. De rosa har stort sett forsvunnet. Jeg er fremdeles blant de som synes det er gøy å følge med på egen plassering. Pleier å ligge mellom plass 10 og 15.

    2. Bra dette, blogglista er annerledes. Alle de “store” er borte og kommer man på lista med 40 sidevisninger.
      Så veldig annerledes her på blogg, husker at jeg måtte ha 250 sidevisninger tidligere for å komme med..

    3. Gøy å se deg igjen altså! Bloggtoppen er nok annerledes – og det gjør jo absolutt ingenting – det er koselig å være litt høyere opp! Klem -<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg